Közérdekű adatok

Tiszakécske

 
 
Tiszakécske
Tiszakécske légifotó.jpg
Tiszakécske címere
Tiszakécske címere
Tiszakécske zászlaja
Tiszakécske zászlaja
Közigazgatás
Ország  Magyarország
Régió Dél-Alföld
Megye Bács-Kiskun
Járás Tiszakécskei
Jogállás város
Polgármester Tóth János (Fidesz)
Irányítószám 6060
Körzethívószám 76
 
 
Népesség
Teljes népesség 11 990 fő (2018. jan. 1.)[1] +/-
Népsűrűség 88,11 fő/km²
Földrajzi adatok
Terület 133,27 km²
Időzóna CET, UTC+1
 
 
 ▼
 
 
 

Tiszakécske város Bács-Kiskun megyében, a Tiszakécskei járás székhelye a Tisza partján.

Megközelíthetőség

Vonattal a MÁV 145-ös számú Szolnok–Kecskemét-vasútvonalán érhető el. A vasútállomás Újbög és Kerekdomb között található.


Népesség

A település népességének változása:

A következő táblázatban láthatjuk miként változott a város népességszáma 1960 óta:

2001-ben a város lakosságának 99%-a magyar, 1%-a egyéb (főként cigány) nemzetiségűnek vallotta magát.[2]

A 2011-es népszámlálás során a lakosok 87,2%-a magyarnak, 1,1% cigánynak, 0,8% németnek, 0,2% románnak mondta magát (12,6% nem nyilatkozott; a kettős identitások miatt a végösszeg nagyobb lehet 100%-nál). A vallási megoszlás a következő volt: római katolikus 44,8%, református 10,7%, evangélikus 0,1%, görögkatolikus 0,2%, felekezeten kívüli 17,2% (25,7% nem nyilatkozott).[3]

Testvérvárosok

németország LübbeckeNémetország

  • románia Gyimesfelsőlok, Székelyföld
  • hollandia Vaassen, Hollandia [forrás?]

Forrás: wikipédia


Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Tiszakécskei Járási Hivatala Kormányablak Osztály

Cím: 6060 Tiszakécske, Szent Imre tér 1. (bejárat a Kossuth utca felöl)
Fax: 06 76/998-352
E-mail: kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu
Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét, hogy október 29-től a Kormányablak Osztály ügyfélfogadási ideje megváltozott!

Ügyfélfogadás:

Hétfő: 8:00-18:00
Kedd: 8:00-12:00
Szerda: 8:00-12:00
Csütörtök: 7:00-17:00
Péntek: 8:00-12:00

Osztályvezető: Kovács Anikó

Ügyintézők:
1. Vincze Adrienn – Tel: 06 76/795-293

Elkészült okmányok átadása (igényelt okmány nyomon követése)

Fotókészítés okmányokhoz

2. Búsné Balla Andrea – Tel: 06 76/795-293

Személyazonosító igazolvány

Vezetői engedély

Útlevél

Lakcímigazolvány, lakcímváltozás

Ügyfélkapu ügyintézés

Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

3. Sebők Lajos Zsolt – Tel: 06 76/795-554

Személyazonosító igazolvány

Vezetői engedély

Útlevél

Parkolási igazolvány mozgásában korlátozott személy, illetve intézmények részére

Ügyfélkapu ügyintézés

Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

4. Tar Jolán – Tel: 06 76/795-292

Gépjármű ügyintézés

5. Pintér Nikoletta – Tel: 06 76/795-552

Gépjármű ügyintézés

Lakcímigazolvány, lakcímváltozás

Adatszolgáltatás

Igazolás kiállítása diákok részére

6. Kosik Tímea – Tel: 06 76/795-553

Egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyintézés

Vezetői engedély visszavonása és vezetési jogosultság szüneteltetése

Közlekedési közigazgatási bírság megfizetésének elmulasztásához kapcsolódó

eljárások

Ügyfélkapu ügyintézés

7. Terjéki Sándor – Tel: 06 76/795-553

Gépjármű ügyintézés (gépjármű kötelező felelősség biztosítás hiánya miatti eljárások)

8. Szatmári Szilvia – Tel: 06 76/795-555

Egyéb államigazgatási ügyek

(pl. hiteles tulajonilap-másolat és hiteles térképmásolat kiadása, szociális igazgatás,

családtámogatás, egészségbiztosítás, nyugdíjbiztosítás, nyugdíjfolyósítás)

9. Novák Jetta – Tel: 06 76/795-555

Egyéb államigazgatási ügyek

(pl. hiteles tulajonilap-másolat és hiteles térképmásolat kiadása, szociális igazgatás,

családtámogatás, egészségbiztosítás, nyugdíjbiztosítás, nyugdíjfolyósítás)

A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség. 

Időpontfoglalás az alábbi módokon lehetséges:

  • személyesen – a Kormányablakban ügyfélfogadási időben
  • az ügyfélszolgálat telefonszámain
  • interneten – www.magyarorszag.hu honlapon

A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala létrehozásáról, feladatairól és hatásköréről szóló 276/2006. (XII. 23.) Korm. rendelet szerint 2013. január 1-jétől az okmányirodák a járási hivatalok szervezeti egységeként, a KEKKH irányítása alatt működnek.

ELLÁTANDÓ FELADATKÖR:

  • Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Ügyfélkapu regisztrációval kapcsolatos ügyintézés
  • Útlevél igényléssel kapcsolatos ügyintézés
  • Diákigazolvánnyal, polgárőr igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Egyéni vállalkozói tevékenységgel kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés
  • Gépjármű igazgatás
  • Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványának kiadása
  • Hiteles tulajonilap-másolat és hiteles térképmásolat kiadása
  • Egyéb intézhető ügytipusokról a kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.

Országos illetékességű.

Illeték és díjfizetési lehetőségek:

  • bankkártyás fizetés
  • csekkes postai befizetés (Postahivatal kb. 100 méterre található a Béke tér 1. szám alatt)

A Postahivatal nyitvatartási idején túli illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.

Forrás:tiszakecske.hu