Tiszakécske
Tiszakécske | |||
|
|||
Közigazgatás | |||
Ország | Magyarország | ||
Régió | Dél-Alföld | ||
Megye | Bács-Kiskun | ||
Járás | Tiszakécskei | ||
Jogállás | város | ||
Polgármester | Tóth János (Fidesz) | ||
Irányítószám | 6060 | ||
Körzethívószám | 76 | ||
|
|||
Népesség | |||
Teljes népesség | 11 990 fő (2018. jan. 1.)[1] +/- | ||
Népsűrűség | 88,11 fő/km² | ||
Földrajzi adatok | |||
Terület | 133,27 km² | ||
Időzóna | CET, UTC+1 | ||
|
|||
▼ | |||
|
|||
|
Tiszakécske város Bács-Kiskun megyében, a Tiszakécskei járás székhelye a Tisza partján.
Megközelíthetőség
Vonattal a MÁV 145-ös számú Szolnok–Kecskemét-vasútvonalán érhető el. A vasútállomás Újbög és Kerekdomb között található.
Népesség
A település népességének változása:
A következő táblázatban láthatjuk miként változott a város népességszáma 1960 óta:
2001-ben a város lakosságának 99%-a magyar, 1%-a egyéb (főként cigány) nemzetiségűnek vallotta magát.[2]
A 2011-es népszámlálás során a lakosok 87,2%-a magyarnak, 1,1% cigánynak, 0,8% németnek, 0,2% románnak mondta magát (12,6% nem nyilatkozott; a kettős identitások miatt a végösszeg nagyobb lehet 100%-nál). A vallási megoszlás a következő volt: római katolikus 44,8%, református 10,7%, evangélikus 0,1%, görögkatolikus 0,2%, felekezeten kívüli 17,2% (25,7% nem nyilatkozott).[3]
Testvérvárosok
Lübbecke, Németország
- Gyimesfelsőlok, Székelyföld
- Vaassen, Hollandia [forrás?]
Forrás: wikipédia
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Tiszakécskei Járási Hivatala Kormányablak Osztály
Cím: 6060 Tiszakécske, Szent Imre tér 1. (bejárat a Kossuth utca felöl)
Fax: 06 76/998-352
E-mail: kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu
Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét, hogy október 29-től a Kormányablak Osztály ügyfélfogadási ideje megváltozott!
Ügyfélfogadás:
Hétfő: | 8:00-18:00 |
Kedd: | 8:00-12:00 |
Szerda: | 8:00-12:00 |
Csütörtök: | 7:00-17:00 |
Péntek: | 8:00-12:00 |
Osztályvezető: Kovács Anikó
Ügyintézők:
1. Vincze Adrienn – Tel: 06 76/795-293
Elkészült okmányok átadása (igényelt okmány nyomon követése)
Fotókészítés okmányokhoz
2. Búsné Balla Andrea – Tel: 06 76/795-293
Személyazonosító igazolvány
Vezetői engedély
Útlevél
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás
Ügyfélkapu ügyintézés
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
3. Sebők Lajos Zsolt – Tel: 06 76/795-554
Személyazonosító igazolvány
Vezetői engedély
Útlevél
Parkolási igazolvány mozgásában korlátozott személy, illetve intézmények részére
Ügyfélkapu ügyintézés
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
4. Tar Jolán – Tel: 06 76/795-292
Gépjármű ügyintézés
5. Pintér Nikoletta – Tel: 06 76/795-552
Gépjármű ügyintézés
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
6. Kosik Tímea – Tel: 06 76/795-553
Egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyintézés
Vezetői engedély visszavonása és vezetési jogosultság szüneteltetése
Közlekedési közigazgatási bírság megfizetésének elmulasztásához kapcsolódó
eljárások
Ügyfélkapu ügyintézés
7. Terjéki Sándor – Tel: 06 76/795-553
Gépjármű ügyintézés (gépjármű kötelező felelősség biztosítás hiánya miatti eljárások)
8. Szatmári Szilvia – Tel: 06 76/795-555
Egyéb államigazgatási ügyek
(pl. hiteles tulajonilap-másolat és hiteles térképmásolat kiadása, szociális igazgatás,
családtámogatás, egészségbiztosítás, nyugdíjbiztosítás, nyugdíjfolyósítás)
9. Novák Jetta – Tel: 06 76/795-555
Egyéb államigazgatási ügyek
(pl. hiteles tulajonilap-másolat és hiteles térképmásolat kiadása, szociális igazgatás,
családtámogatás, egészségbiztosítás, nyugdíjbiztosítás, nyugdíjfolyósítás)
A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség.
Időpontfoglalás az alábbi módokon lehetséges:
- személyesen – a Kormányablakban ügyfélfogadási időben
- az ügyfélszolgálat telefonszámain
- interneten – www.magyarorszag.hu honlapon
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala létrehozásáról, feladatairól és hatásköréről szóló 276/2006. (XII. 23.) Korm. rendelet szerint 2013. január 1-jétől az okmányirodák a járási hivatalok szervezeti egységeként, a KEKKH irányítása alatt működnek.
ELLÁTANDÓ FELADATKÖR:
- Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
- Lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés
- Ügyfélkapu regisztrációval kapcsolatos ügyintézés
- Útlevél igényléssel kapcsolatos ügyintézés
- Diákigazolvánnyal, polgárőr igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
- Egyéni vállalkozói tevékenységgel kapcsolatos ügyintézés
- Vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés
- Gépjármű igazgatás
- Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványának kiadása
- Hiteles tulajonilap-másolat és hiteles térképmásolat kiadása
- Egyéb intézhető ügytipusokról a kormányablakokról szóló 515/2013. (XII.30.) Korm. rendelet mellékletében olvashat.
Országos illetékességű.
Illeték és díjfizetési lehetőségek:
- bankkártyás fizetés
- csekkes postai befizetés (Postahivatal kb. 100 méterre található a Béke tér 1. szám alatt)
A Postahivatal nyitvatartási idején túli illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.
Forrás:tiszakecske.hu